FAQ

  • Hvornår kommer I?

    PhoneGO garanterer, at vores reparatører kommer ud indenfor 24 timer. Som regel kommer vi ud på dagen, hvor du ringer, og en reparation tager typisk 30 minutter.
  • Hvordan er kvaliteten af jeres produkter?

    Hos PhoneGO benytter vi reservedele af den originale kvalitet fra Apple – da Apple ikke sælger ud af deres reservedele, kan man ikke decideret bruge originale reservedele, men vi indkøber og bruger reservedele af original kvalitet.
  • Hvad er garantien på jeres produkter?

    Vi yder en 24 måneders garanti på vores reservedele og overtager Apple-garantien på din enhed.
  • Tilbyder I lånetelefon?

    Hvis reparationen ikke kan foretages på stedet pga. komplikationer, som gør, at processen bliver længerevarende, så udsteder PhoneGO’s udkørende reparatør en lånetelefon på stedet.
  • Kører I til Sjælland og Jylland?

    Såfremt du efterspørger reparation af større omfang, kan du uden problemer ringe til vores kundeservice og få et godt tilbud med udkørsel til din lokation. PhoneGO er altid åben for nye aftaler og tager derfor altid kundens behov seriøst uanset geografisk placering i landet.
  • Hvor lang tid tager en reparation?

    Som udgangspunkt tager en skærmreparation 30 minutter, men afhængigt af omfanget og skaden på din Apple-enhed, kan det være svært at forudsige. Hvis du er tidspresset, kan du altid ringe til vores kundeservice og forklare symptomerne på din enhed, hvorudfra vi kan give dig en estimeret deadline for reparationen.
  • Hvilke fordele får man gennem en erhvervsaftale?

    Du kan læse om fordelene ved en erhvervsaftale under afsnittet “Erhverv” – her fremgår det, hvilke fordele du opnår.
  • Hvor lang tid tager det for jer at behandle en tidsbestilling?

    Når du booker en tid hos vores udkørende reparatører, modtager du en bekræftigelse via mail kort efter. Såfremt vores reparatører er tidspresset eller forsinkede, vil reparatøren ringe direkte til dit telefonnummer og holde dig opdateret. Såfremt der en uoverensstemmelse i tidspunkterne, vil du altid få tilbudt en ombooking af din tidsbestilling, som passer dig.
  • Hvad gør man, hvis jeres produkt ikke virker indenfor garantiperioden?

    Hos PhoneGO fører vi en politik ifm. reklamationssager, der lyder, at vi kører gratis ud til dig og udbedrer eventuelle fejl, så du igen får en fuldt funktionel enhed. Servicen er ganske gratis, og vi kommer ud til din lokation indenfor 24 timer.
  • Hvilke ekstraydelser tilbyder I?

    Vi tilbyder en række servicer, som bl.a. omfatter salg af nye telefoner til erhvervs- og privatkunder. Udover det tilbyder PhoneGO en lang række mersalg i form af tilbehør til alle Apple-enheder mod bestilling.
  • I hvilket tidsrum af dagen kører I ud?

    PhoneGO er åben for bestillinger døgnet rundt, men som regel er vores reparatører på landevejen fra 8-17 alle hverdage.